tisdag 3 november 2009

wilma som skriver

hejpåersomläser!♥

nu har jag alldeles just kommit hem från ib träningen och innan hade jag ridning :).
det gick väl sådär på ridningen.. faktiskt inte så bra tyvärr ;/ jag hade valentino, och han var ganska ryckig och dryg när vi stog stilla sen så gick det för fort ibland och ja nånting mer säkert som jag inte kommer på nu.. men det struntar jag i att skriva ;)
ooch idag var det inte en superkul skoldag faktiskt. på tisdagar har vi 1h och 20 min SO och NO, okej visst lektionerna är väl roliga men det blir väldigt drygt efter ett tag om man är trött eller nånting sånt.
okej jag käänner att det jag skrivit inte har varit nåt intressant alls? ;p..

kanske ska börja länka våran blogg lite så vi får lite besökare trots allt?
det tror jag att jag gör nu snart.

efter jag lagt in en bild;

här är bilden som ni ser, och inte en höjdar bild kanske men det var den bästa som jag tog igår, tyvärr! fick int ta nå länge alls..

men ni får ha ett trevligt kvällsslut, så hörs vi imorn, antar jag(?)




Pusss
/w

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar