fredag 13 november 2009

fredag den 13

hejsan :)

jag skojjade faktiskt bara när jag skrev att jag skulle skriva efter maten för det vart inte så.. jag orkade helt enkelt inte. men nu skriver jag! och bilder ska ni får lite längre ner.
idag har det bara varit skola hittills och det har bara varit kul förutom att fredagden 13 är idag så nu är otursdagen här! ;/ det har redan gått åt helvete för mig idag. jag vart så jävla sur! jag kan berätta. vi hade NO lektion och lektionen gick bara bra,men det var det att min nyckel var borta, och som vanligt är det ju nån som tar den.. det är faktiskt riktigt jobbigt måste jag säga, så ni som brukar ta den ta åt er! och så gick jag runt i skolan och frågade några och vart as sur för att jag inte fick den. sen på bilden så sa andréatt rolf våran vikarie hade testat om det var en skåpnyckel till klassrummet, men det var det inte så då tror jag att han stoppade den i fickan.. sen första gången jag gick dit så sa han att han inte hade den, och det hade han inte. sen andra gången så hade han hittat den på katedern tror jag så stoppade han den i fickan för att han visste att det var min, så jag fick den tillbaka iaf, sen vart jag glad resten av dagen :).förlåt alla som jag anklagade,men ni får ju skylla er själva om ni tar min nyckel hela tiden. och nu jävlar ska den bara vara runt min handled som mina armand osv!
men kvällen är inte slut ännu! undra hur den fortsätter?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar